Argitoidud

Kanasingi-köögiviljaomlett

Keskmine hinne: 1.75 Allikas: Söö end saledaks Autor: Tiina Lebane
Kerge ahjuomlett on parim soojalt ning sobib tervislikuks õhtu- või hiliseks hommikusöögiks kogu perele. Napi kalorsusega toitu võid julgelt süüa korraga 2 portsjonit. Järelejäänud omlett paki portsjonitena toidukilesse ja võta tööle kaasa. 
Valmistusaeg: 40-60 min
1. Lõika suvikõrvits ja paprika 1 cm suurusteks tükkideks. Haki kooritud sibul ja küüslauguküüned peeneks. Poolita kirsstomatid.

2. Lase õli pannil kuumaks ning prae sibul ja küüslauk kergelt läbi.

3. Lisa suvikõrvitsa- ja paprikatükid ning kuumuta segades 3-4 minutit.

4. Sega juurde singikuubikud ning maitsesta ürtide, soola ja pipraga. Vala segu õliga määritud ahjuvormi.

5. Klopi munad lahti ja sega hulka maitsestamata jogurt. Vala muna-jogurtisegu ahjuvormi ja kata tomatipoolikutega.

6. Küpseta ahjuomletti eelsoojendatud 200-kraadises ahjus 25-30 minutit, kuni muna on hüübinud ja omlett hakkab pealt kuldseks värvuma.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa