Argitoidud

Lõhe-kartulivorm

Keskmine hinne: 3.46 Allikas: Tervise hoidmise toidud Autor: Maire Vesingi
Kalas leiduv rasvlahustuv D-vitamiin aitab taimsetest toiduainetest saadud kaltsiumil imenduda. Samal ajal varustab kala organismi oomega-3-rasvhapetega. Küllastunud rasvhapete suure sisalduse tõttu (100 g kohta 86,5 g) sobib kookosrasv praadimiseks ja küpsetamiseks. See on üks stabiilsemaid rasvu, kuna oksüdeerub ja rääsub aeglasemalt.
Valmistusaeg: 40-60 min
1. Koori kartulid ning lõika õhukesteks viiludeks. Puhasta ja tükelda porru ning kuumuta pannil kookosrasvas.

2. Tükelda lõhefilee kuubikuteks, maitsesta meresoola, sidrunimahla ja musta jahvatatud pipraga. Lase kalal mõnda aega maitsestuda. Seejärel kuumuta kalatükke kergelt pannil õlis.

3. Klopi munad lahti ning sega kookospiimaga, maitsesta meresoola ja pipraga.

4. Määri ahjuvorm kookosõliga. Lao kartuliviilud, tükeldatud porru ja lõhekuubikud kihiti vormi, nii et pealmine ja alumine kiht on kartulid. Puista kalakihile värsket tilli. Vala peale maitsestatud kookospiima-munasegu.

5. Küpseta 200-kraadises ahjus, kuni kartul on pehme. Kui roog liigselt tumedaks tõmbub, kata vorm kaane või fooliumiga.

HEA TEADA!
Lõhe-kartulivormi võid valmistada ka ilma munata. Selle asemel sega kookospiima hulka 1–2 sl maisitärklist.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa