Argitoidud

Alati roheline ja tervislik salat

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: Oma Maitse Autor: Mari-Ann Kelam
Oleme harjunud valmistama suure salati praktiliselt iga õhtusöögi juurde. Hea reegel võiks olla see, et värske roheline ja juurviljad moodustavad poole tarbitavast toidukogusest. Mõnede asjatundjate arvates täidavad värsked, eriti rohelised saadused meie sisetorustikus sama rolli mis muudes torustikes roostevastane värv. Nad väldivad siseorganite “korrodeerumist”.
Valmistusaeg: kuni 20 min
1. Salati võluks on värskus, mitmekesisus ja huvitav maitsestamine. Kasutame mitmesuguseid salatiliike: tavalist, rukolat (mida kasvatame suvel omaenda aias), Rooma salatit, lamb-salatit, spinatit, millele lisame värsket kurki, redist, tomatit, tilli, peterselli, mõnikord kanepiseemneid, idandeid jmt.

2. Tähtis on kõige selle ühendamine maitsvaks tervikuks, mis ei jäta muljet ebahuvitavast “rohusöömisest”. Selleks lisame maitse järgi soola, pipart, aeg-ajalt küüslauku, maitsestame heakvaliteedilise õliga (kasutame viimasel ajal Kreeka õlisid) ja – mis eriti oluline – kvaliteetse ja huvitava äädikaga. Viimast on gurmeelettidel saadaval laias valikus – igaüks peab otsustama, milline maitse talle paremini sobib. Ja äädikasorte võib muidugi korrast korda vahetada. Soovitame katsetada, sest tulemus on kaugel sellest, mida rohelise põlgajad eelarvamuslikult peavad igavaks ja maitsetuks. Näiteks Fée Balsamico Limone. Või vaarikaäädikas. Või ...

3. Salati segame õrnalt suurde kaussi, mis moodustab söögilaual peatoiduga võrdväärse keskuse. Soola, õli ja äädika lisame viimasena, et salat säilitaks võimalikult kauaks oma värskuse.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa