Argitoidud

Roheline tervisesmuuti

Keskmine hinne: 2.19 Allikas: Lihtsad smuutid Autor: Külli Holsting
Spinati asemel võib julgesti proovida leht- ehk kale kapsast, lehtpeeti, rohelisi (näiteks Rooma, tammelehe jt) salateid. Kõik need sisaldavad rikkalikult klorofülli, mis on loodusliku magneesiumi allikas ja tugev antioksüdant ning puhastab keha.
Valmistusaeg: kuni 20 min
Kogus: 2 portsjonit
1. Pese spinat või salatilised. Riivi ingver või pigista küüslaugupressiga mahl välja. Koori apelsin, jättes alles võimalikult palju valget koorealust osa, mis on mõrkjas, kuid tervistavate omadustega.

2. Koori banaan. Pane kõik koostisained blenderisse ja surista ühtlaseks. Õietolm on üsna intensiivse maitsega, seepärast alusta väiksema kogusega.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Redone 03.aug 2016 08:54
Oeh. 1,5 cm värske ingveri jupp annab tulemuseks ikka väga ingverise asja. Mis ei ole sugugi halb, mulle meeldib ingver -- aga varahommikul oli see lihtsalt... ehmatav.
1