Argitoidud

Kimchi

Keskmine hinne: 2.08 Allikas: Kodukiri Autor: Pille Enden
Kevadisel ajal on kimchi organismile kasulik nii vitamiinide poolest kui ka hapendamisel tekkivate probiootiliste bakterite tõttu. Hapendatud köögiviljad aitavad puhastada verd ja reguleerida seedetrakti tööd. Lisaks on tegemist nn eelseeditud toiduga, mille toitained on organismile paremini omastatavad. On leitud, et kimchi tarvitajal alaneb kolesteroolitase, aga energia ja vitamiinirohkus organismis suurenevad.
Valmistusaeg: üle 60 min
1. Lõika hiina kapsas pikuti sektoriteks ja eemalda juurikaosa. Sektorid viiluta, raputa üle soolaga, pane suurde kaussi ja hõõru sool kapsasse, nii et see pisut pehmeneb. Lisa vett, nii et see kapsa katab. Pane peale taldrik ja sellele raskus, lase seista tund või paar.

2. Loputa ja nõruta. Võta purustatud küüslauk, riivitud ingver, suhkur ja 3 sl vett ning sega pastaks, lisa tšillihelbed. Riivi redis jämeda riiviga ja haki sibul, sega pasta hulka. Lisa nõrutatud ja kuivaks pigistatud kapsas ning sega läbi.

3. Sega käega, et köögiviljad võimalikult palju pastaga kokku saaks. Tõsta kimchi purki ja suru kokku, nii et soolvesi jääb köögivilja katma.

4. Jäta kaane alla toatemperatuurile hapnema, vastavalt maitsele 1–5 päevaks. Aeg-ajalt maitsesta. Piisavalt hapnenud kimchi pane külmkappi. Võid kohe süüa või oodata veel 1–2 nädalat, kuni maitse veelgi paremaks muutub.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Kat 04.juuli 2016 22:58
Kahjuks ei ole see kimchi.
1