Argitoidud

Tšiiaseemnepuding

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: Pähklipureja mõnus elu Autor: Lia Virkus
Tšiiaseemned on supertoit selle sõna parimas tähenduses. Nende pisikeste mustade terakeste tervistavate ja kasulike omaduste loetelu on väga pikk. Seemned sisaldavad suures koguses oomega-3-rasvhappeid, antioksüdante, kiudaineid, kaltsiumi, magneesiumi, fosforit, rauda ja boori. Tšiiaseemned võib panna paisuma maitsestamata jogurtisse või jogurti ja kookospiima segusse. Puhtalt kookospiimaga tehtud puding on tervislik maius ka taimetoitlastele. Tšiiaseemnete kogust reguleerides saad kas pehmema pudingi või siis tihkema, tarretiselaadse maiuse!
Valmistusaeg: üle 60 min
Kogus: 2 portsjonit
1. Sega kookospiim tšiiaseemnete, vanillsuhkru ja meega. Mett lisa maitse järgi – kookospiima kasutades vajad seda vähem, jogurtisse rohkem.

2. Jaota segu kahte väikesse klaasi või purki ja hoia paar tundi kuni üle öö külmas. Kaunista hapukate marjade või tükeldatud puuviljadega – nii pole maitse liiga magus ja ka C-vitamiini saamine on garanteeritud!
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa