Argitoidud

Soe ingveri-porgandisalat

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: Eesti Naine Autor: Lia Virkus
Meeldivalt vürtsikas soe porgandisalat, mis sobib nii omaette kõhutäiteks kui ka iga liha-kalaroa juurde lisandiks. Termiline töötlemine mõjutab küllaltki vähe porgandi toitainelist sisaldust, seejuures karoteeni omastab organism kõige paremini riivitud ja veidi rasvas hautatud porganditest.
Valmistusaeg: kuni 20 min
Kogus: 4 portsjonit
1. Rösti seesamiseemneid kuival kuumal pannil mõni hetk, lase jahtuda. Koori porgandid ja sibul, lõika viiludeks. Suuremad porgandid poolita enne ja lõika alles siis viiludeks.

2. Aja seesamiõli pannil kuumaks ja kuumuta selles porgandiviile aeg-ajalt segades umbes 5 minutit. Lisa sibul ja prae klaasjaks. Maitsesta ingveri ja soolaga.

3. Kuumuta kõike veel, kuni porgandid on mõnusalt krõmpsud. Puista peale seesamiseemned ja hakitud värske koriander.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa