Eelroad

Ergutav seenesupp

Keskmine hinne: 1.75 Allikas: Nädalakiri Naised Autor: Angelica Udeküll
Kasuta selle supi valmistamisel võimalusel shiitake-seeni, mis on tuntud oma tervislikkuse poolest. Eelkõige Aasias, kuid ka mujal maailmas aina populaarsemad shiitake-seened sisaldavad vähivastaseid aineid ja nende söömine aitab alandada kolesterooli ja vererõhku. Aasias teatakse neid kõrge antioksüdantide sisalduse tõttu ka kui immuunsust toetavaid ja viirusevastaseid abimehi. Just tänu antioksüdantidele aeglustavad seened ka vananemist.
Valmistusaeg: kuni 20 min
Kogus: 2 portsjonit
1. Haki sibul, küüslauk, tšilli ja ingver. Kuumuta õlis.
2. Viiluta seened ja prae kergelt läbi.
3. Lisa puljong ja lase sel keema tõusta.
4. Lisa puljongi hulka bambusevõrsed ja tofukuubikud.
5. Maitsesta supp suhkru, sojakastme ja riisiäädikaga. Vajadusel lisa ka soola.
6. Lase supil veelkord keema tõusta ja serveeri rohelise sibulaga.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa