Eelroad  » Soojad eelroad

Tšillised kevadrullid

Keskmine hinne: 3.01 Allikas: Oma Maitse Autor: Maarja Sukles
Valmistusaeg: 40-60 min
1. Esmalt tükelda tšillipipar (soovitatavalt värske, kuid ka kuivatatud tšillipipar sobib hästi) ja küüslauk ning viiluta porgand, valge redis, Hiina kapsas ja šampinjonid peenteks ribadeks. Pane pannile väike törts vett, seejärel kas oliivi- või kookosõli. Tänu veele köögiviljad ei kõrbe ja õli ei tekita kantserogeenseid aineid.

2. Kuumuta pannil tšillipipar ja küüslauk, seejärel lisa šampinjonid ja Hiina kapsas. Lase sel kooslusel natuke aega pannil praadida. Kui nad on juba veidi pehmemad, lisa porgand ja redis, et nad jääksid mõnusalt krõmpsuvad. Vajadusel lisa vett, et segu jääks mahlane. Maitsesta teriyaki- ja sojakastmega. Esimene annab köögiviljadele mõnusalt aasiapärase magusa meki, samas kui soja tasakaalustab soolasusega. Maitsesta üsna tugevalt, kuna jahtudes see nõrgeneb ja riisipaber mõjub samuti üsna neutraliseerivalt.

3. Tükelda korralik peotäis koriandrit ja rohelisi sibulapealseid ning lisa täidisele. Vala kuum vesi kaussi ning aseta riisipaber sisse. Riisipaber tuleb panna tervenisti korraga vee alla, et see ei hakkaks kusagilt äärtest üles kerima. Kui riisipaber muutub pehmeks, tõsta see õhukese pannilabidaga ettevaatlikult taldrikule või lõikelauale ja silu sõrmedega sirgeks.

4. Aseta paras ports täidist riisipaberi ühte äärde. Voldi ülemine riisipaberi osa täidise peale, seejärel tõsta külgmised servad keskele kokku ja rulli lõpuni. Kuna riisipaber on küllalt elastne, et seda ka niisama süüa, ei pea kevadrulle ilmtingimata õlis frittima. Kõige paremini maitsevad kevadrullid järgmisel päeval.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa