Hommikusöögid

Apelsini-banaanismuuti

Keskmine hinne: 2.86 Allikas: 100 rooga Autor: Angeelika Kang
Kreemja tekstuuriga C-vitamiinipomm, mis kubiseb antioksüdantidest. Naudi kergeks hommikusöögiks või enne trenni minekut.
Kogus: 2 portsjonit
Koori apelsinid ja lõika viljaliha ilma kestadeta sektoriteks. Koori banaan ja tükelda. Pane kõik ained blenderisse ja püreeri ühtlaseks. Serveeri kohe. Veelgi tervislikuma joogi saad, kui lisad teelusikatäie purustatud linaseemneid. Tõeliselt jahutava ja kreemja tulemuse saavutamiseks kasuta külmutatud banaani.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Kevin 23.märts 2016 17:06
Tänan.Oli hea!
Gerda 17.jaan 2013 17:13
Värvus tuli sama, mis pildil. 2 apelsini asemel panin ühe ja selleltki ei võtnud kesti sektoritelt ära vaid lõikasin sektorid väiksemateks tükkideks. Ilusti purustas blender tükid ära, nii et sain mõnusa tükkideta joogi. Väga maitsev!
Gerda 15.apr 2011 08:33
Minul tuli ilus apelsinikollane ja väga hea oli! Hapuka ja mõnusa sametise maitsega.
Sirettttt 29.dets 2009 19:23
(N) eriti ei meeldinud - apelsiini maitse käis üle. minuarust
Jaanika 21.dets 2009 16:03
hea on (Y) õunamahla sai natukene palju :D a muidu hea :)
hannamaria 16.dets 2009 20:33
mina panin pool banaani ja andis väga hea maitse. sest banaanil on hästi tugev maitse
StolenKiss 27.sept 2009 18:46
värvus polnud ka täpselt sama, mis siin :) Aga muid oli päris maitsev, kõikidele meeldis igatahes :P
inell 11.jaan 2009 21:01
väga vastik ila
mirjanirjam 15.dets 2008 18:44
kui retsepti lugeda, tundub hea ! pole veel proovinud
kaymary 20.okt 2008 19:12
täitsa hea tuli.värv polenud küll selline nagu siin .
1