Küpsetised

Tuunikalalasanje

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: Pereköök
Tuunikalakonserv on odav ja samas tervislik, sisaldades ohtralt häid rasvhappeid, valke, mineraalaineid ja rasvas lahustuvaid vitamiine. Sellest on hea valmistada kiiret argirooga, mis maitseb hästi koos värske salatiga.
Valmistusaeg: 40-60 min

20 minutit + 30 minutit ahjus

Kogus: 6 portsjonit
Pane ahi 200° juurde kuumenema. Tükelda sibulad ja küüslauguküüned, prae kastrulipõhjas õlis pehmeks. Lisa tomatid, nõrutatud tuunikalakonservid, oliivirõngad ja maitseained, keeda tasasel tulel 10 minutit ilma kaaneta. Kuumuta teises kastrulis koor keemiseni, lisa riivitud juust ning sega, kuni kaste on ühtlane. Lisa ka maitseained. Lao roog kihiti ahjuvormi. Selleks laota vormi põhja tuunikalakastet ja pane peale kolm lasanjeplaati. Tee nii veel kaks korda ja vala roog üle juustukastmega. Puista peale riivitud juust ning küpseta ahjus 30 minutit. Võta välja ja jäta fooliumi alla järelküpsema 10 minutiks.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Birgit 19.dets 2010 18:45
Tegin retsepti sinihallitusjuus-
tuga, pune ja tüümiani asemel kasutasin basiilikut. Super hea, kuid oliivid on liiga soolased ja rikuvad veidi maitset.
bahjiggity 25.aug 2010 19:49
Üleüldises toitude võrdluses keskpärane, lasanjede võrdluses ikka päris nigel. No ei olnud selline suus sulav Garfieldi lasanje. Teist korda küll tegema ei hakka.
Didi 28.juuli 2010 13:29
parandus, kas sa omega-3 rasvhapetest oled kunagi midagi kuulnud? Su kommentaar on puha metsa poole, sinu jaoks on vist kõik üks ja sama rasv. :)
parandus 26.apr 2010 21:29
paranduseks siinsele roa tutvustusele - tuunikala EI SISALDA ohtralt rasvhappeid, vastupidi: tuunikala ei sisalda praktiliselt üldse rasva! ja sellega on see kala dieedipidajate ja sportlaste lemmik! (valgurikas, rasvatu kala) :)
Markoo 11.veeb 2009 10:41
Kuidagi maitsetu jäi. Kala kogust võiks küll suurendada minimaalselt 2x.
1