Uudiskiri Instagram Facebook
 
Maiustused

Stressipallid

Maiustused

Stressipallid

Merilin Siimpoeg Polven Foods
PrindiSoovita sõbrale
Foto: Polven Foods
"Stressipallideks nimetasin need maiustused sellepärast, et need sisaldavad aineid, mida on eriti kasulik süüa siis, kui tunned end millegipärast väsinuna, kurvana ja energiast ning headest mõtetest tühjana." Kaerahelbed aitavad organismis toota serotoniini, mis on tuntud kui hea tuju hormoon. Kaer on kiudaineterikas ja aitab leevendada stressi. Sarnaselt kaerahelvestele aitab ka banaan kehas hea tuju hormooni toota, seega on nendes pallides juba topelt positiivne mõju!! Kusjuures banaan pidavat aitama ka pohmelli ja iivelduse vastu. Metspähklid on suurepärased energiapommid, sest sisaldavad suurel hulgal väärtuslikke rasvhappeid.

20-40 min

Retsept
portsjonile
150 g Täisterakaerahelbed
190 g JAANI keedetud kondenspiim suhkruga
85 g Banaan (ca 3/4)
120 g Röstitud metspähklid
Pisut kaneeli
1. Rösti kuival pannil keskmisel kuumusel kaerahelbeid. Selleks kulub umbes 7-8 minutit.

2. Purusta 75 g metspähklitest kannmikseris peenemaks pähklipuruks (ära täiesti jahuks tee).

3. Jahvata pool röstitud kaerahelbe kogusest samuti kannmikseris. Seejärel püreesta banaan või litsu see kahvliga sodiks.

4. Sega kausis kokku jahvatatud kaerahelbed, terved kaerahelbed, pähklipuru, kondenspiim ja banaanipüree.

5. Vormi märgade käte vahel ümmargused pallid ja jäta pooleks tunniks külmkappi tahenema.

6. Lõpuks jahvata ülejäänud metspähklid ja veereta pallikesi pähklijahus. Säilita külmkapis.

Uued retseptid

Kurgibool

Jaanid
Kurgibool