Seenetoidud

Seene-ingveri-wok

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: 100 rooga Autor: Vesta Reest
Aasia köögis on lugematuid võimalusi seente valmistamiseks, on vürtsikamaid ja vähemvürtsikaid roogi. Hiinas öeldakse, et seened sisaldavad üle 300 erineva vitamiini – ja miks mitte seda uskuda. See stir-fry (sega ja prae) on lihtne valmistada ja toimib tõelise seestsoojendajana. Kui basmati riisi pole käepärast, keeda tavalist pikateralist riisi. Seda rooga tasub proovida ka auster- ja kuningservikute, eenoki- ja metsaseenteseguga.
Kogus: 1 portsjon
Peenesta sibul, ingverijuur ja küüslauk ning lõika suuremad seened väikesteks tükkideks. Normaalmõõdus kukeseeni ja eenoki seeni pole vaja lõikuda, küll aga kuningservikuid ja puravikke! Lõika paprikad peenikesteks ribadeks, ribasta ka roheline sibul ja tšillikaun. Kuumuta wok-pannil õli, kuni see on tuline. Lisa sibul ja ingver ning kuumuta paar minutit pidevalt segades, et need ei kõrbeks. Lisa hoolega segades seened ja eri värvi paprikaribad. Lisa austri- ja sojakaste ning suhkur. Keera kuumust vähemaks ja lase roal pidevalt segades paar minutit küpseda. Lisa rohelise sibula ja tšilliribad ning sega veel kord hoolega. Serveeri
kohe basmati riisiga.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
J.O.F. 09.okt 2012 17:20
väga hea võimalus kasutada seeni erinevates toitudes k.a riisiga. Mina segasin lõpus riisi wokile juurde, siis ei teki probleemi, et seenesegu puudu jääb. Oli maitsev ja liha ei küsitudki
1