Õuntega õnnistatud

Inglisekeelsest maailmast on tulnud ütlemine „An apple a day keeps the doctor away“. Kuna õunas leidub rohkesti väga paljusid erinevaid vitamiine, siis on brittide rahvatarkusel tõsi taga: iga päev üks õun ära süüa aitab kogu organismi tugevdada ja ära hoida kõige erinevamaid haigusi.
Vaatamata arvukatele headele omadustele õun ise kevadeni vastu ei pea. Kuna tegemist on hingava puuviljaga, mis imeb endasse hapnikku ning eritab  süsihappegaasi ja vett, on soojas toas krimpsud-kortsud kiired tulema. Saabunud on õige aeg igas toidus korralik kogus õunu ära kasutada. See õnnestub hästi nii salatite ja pirukate, praadide ja magustoitude juures, kookidest rääkimata.
Eelroad
Õuna-kitsejuustupirukad
Heeringas wasabi ja seesamiga
Hõrk köögivilja-juustusalat
Õuna-sellerisalat

Praed
Sealiha õunakastmes
Küpsetatud kanafilee glasuuritud ürdiõuntega
Kanakarri kartuli ja riisiga
Seafilee õuna-sinepikastmes

Küpsetised
Õunakringel
Kookose-õunakook
Vanaema Vilma õunakook
Ameerika õunapirukas juustuga
Pehme õunakook

Magustoidud
Õunasõrnikud
Friteeritud õunad õlletainas
Õunakissell
Õunavaht  küpsistega
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa