Mitut moodi terad

Vastu kevadet pole kartul enam see mis sügisel. Siis on õige aeg kuivaineriiulil ringi vaadata.
Kui ma viis aastat tagasi Maire Suitsu "Teraviljaraamatu" roogade pildistamisega tegelesin, panin viimaks imeks, miks olen ma nii palju valget jahu kasutanud? Paljud head maitsed neist aegadest püsivad tänaseni meie pere lemmiktoitude nimekirjas. Õnneks on kogu teraviljateema üldse meie toidukultuuris hoopis auväärsemasse seisusesse tõusnud. Enam ei valitse maailma valge nisujahu, poleeritud riis ja rafineeritud teraviljatooted, mis ei sisalda midagi kasulikku, vaid nn „tühje kaloreid“. Kõik teavad, et teraviljad on toitumispüramiidi aluseks, sisaldades rohkesti kiudaineid, süsivesikuid, vitamiine ja mineraalaineid. Enamikus Aasia riikides ei tunta õhtumaade paljusid tervisehädasid just seetõttu, et terviljad on seal esikohal. Ärme siis unusta igapäevaselt kasutada valge nisujahu kõrval teisi jahusid, eelistagem töötlemata teri, pruuni riisi, täisterapastat ja muud kasulikku kraami.

Aprikoosi-kaerahelbepuder pähklite ja vahtrasiirupiga   
Üks väga hea puder
Ürdisepik
Hirss sibula ja köögiviljadega   
Kaerahelbe-tuunikalamuffinid
Porgandi-riisikotletid ingveri ja meega 
Täisterapannkoogid kirju juurviljaga  
Riisipannkoogid kalakonserviga
Köögiviljapirukas kamajahust muretainapõhjal
Täisterapõhjal paprika-porgandipirukas
Tatrasalat vutimunadega 
Tatrapuder köögiviljadega
Polenta  
Kuskussiga broilerisalat
Magusad peedi-tangukotletid   
Magus kõrvitsa-maisimannapuder
Rukki-pohlavaht 
Õuna-müslikook  

MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa