Pariisi kuldajastu inspireeris konjakitootjat

Rebecca Asseline, Courvoisier brand ambassador, tutvustas restoranis Tuljak peetud pidulikul õhtusöögil konjaki uuenenud, Pariisi ja Eiffeli torniga seotud kaubamärki. Eesti on üks esimesi turge, kus uudse kuvandiga Courvoisier saadaval on.
Rebecca Asseline: “Oleme sidunud Courvoisier’ konjaki, Pariisi ja selle peamise sümboli, Eiffeli torni. Kui lähete torni alla ja vaatate üles, avaneb konjaki uuel kuvandil kujutatuga sarnane vaade. Samuti näete sildi kujunduselemendina torni sõrestikku. Konjaki populaarsus kasvab ja uut tõusu soodustavateks teguriteks peetakse toodete kvaliteedi veelgi paremaks muutmist, luksustooteid eelistava milleeniumi-põlvkonna esile kerkimist ja suurenevat nõudlust konjaki järele võtmeturgudel.”
Kuvandi uuenemine hõlmab uut pakendikujundust kogu Courvoisier tootesarjale. Kaubamärgi ümberkujundamine on inspireeritud Pariisi kuldajastu (1870 – 1910) joviaalsest ja uuenduslikust kunstist ja arhitektuurist. Kõik, mida inimesed teavad Pariisist – arhitektuur, muusika, kunst, romanss, Eiffeli torn – on pärit Pariisi kuldajastust.
Esmakordselt toodi Courvoisier uuenenud kaubamärk välja 22. septembril 2015 Eiffeli tornis, kus täpselt 126 aastat tagasi serveeriti konjakit ka ühe maailma ajaloo tähtsaima sündmuse – torni ametliku avamise – tähistamiseks.
Kaubamärgi ümberkujundamise ühe osana algatas Courvoisier Pariisi kuldajastu tuuri Courvoisier Paris Golden Age Tour. Spetsiaalselt kokku pandud luksuslik Pariisi-tuuri viib külastajad teekonnale, mille käigus õpitakse tundma üht maailma ajaloo kõige ekstravagantsemat ja uuenduslikumat ajastut. Külastatakse Pariisi kuulsaimaid vaatamisväärsusi, sealhulgas Aleksander III silda, Lavirotte’i maja ja Saint-Germain-Des-Prés, meenutatakse Pariisi kuldajastu kunsti, arhitektuuri, uuendusi, teadust ja kõrgmoodi ning ka Courvoisier’ keskset rolli sel perioodil.
Courvoisier soovib kaubamärgi ümberkujundamisega suurendada müüki maailma luksuskaupade turgudel. USAs suurenesid müügikäive ja -kogused eelmise aasta jooksul konjakikategoorias. Courvoisier’ müügikäive ja -mahud USAs on olnud kooskõlas konjakikategooria tugevate tulemustega, mis on osalt tingitud konjakikokteilide  populaarsuse suurenemisest. Euroopas on  Courvoisier’ põhiturg Ühendkuningriik. Teised turud, nagu Venemaa ja Hiina, näitavad samuti kasvu.
Courvoisier on tegelenud maailma parima konjakitootja maine rajamisega rahvusvahelisel tasandil juba peaaegu kaks sajandit. Ettevõtlikud Louis Gallois ja Emmanuel Courvoisier lõid kaubamärgi Pariisis 19 sajandi alguses. Õitsev äri kogus kuulsust ja tunnustust üle kogu linna, seejärel saadi keiser Napoleon III varustajaks.
Lugu jätkus Pariisi kuldajastul, glamuuri, optimismi ja dekadentsi ajal, ning Courvoisier oli 1889. aastal ka üks Eiffeli torni sissepühitsemisel pakutud jookidest. 
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa