Perelähedus ja kvaliteet – Turekist sai NaTurek

Paljud teist on kindlasti märganud meie tooteid poelettidel uues pakendis. Miks muutub bränd Turek nii palju? Tarbijate silmade läbi vaatades esindas Turek ju head kvaliteeti ja mõistlikku hinda.
Uus NaTurek peidab endas aga palju enamat. Uue brändiga tuleme tagasi juurte ja tõelise põhjuse juurde saada parimat piima perefarmidest. Just perefarmid ongi NaTureki brändi südames. Pikaajalises koostöös paljudega nendega tagame nii kindluse kui ka selle, et meieni jõuab parim piim – meie toodete põhiline koostisosa. Perefarmides hoolitsevad kõik kõigi eest, ka loomade. Seeõttu annavadki sellistes farmides kasvanud lehmad hea kvaliteediga piima ning sellest valminud toodetel on ehtne, kreemikas maitse.

Perelähedus ning teiste aitamine saadab meie firma põhimõtet algusest peale – oleme perefirma, töötame koos peredega ning aitame neid.

NaTureki uus logo – süda – peegeldabki neid väärtusi, mis uue brändi südames. Emotsionaalsele ja tuttavlikule rõhku pannes hoiame ka seda, et lojaalsed kliendid tunneks ära meie tooted. Uue pakenduse üks olulisemaid eelistusi on rahulikud toonid, mis rõhutavad naturaalsust. Isuäratavad maitsed ahvatlevad värskusega ning julgustavad meie tooteid letilt kaasa võtma.

NaTureki toodetega saad lähemalt tutvuda meie kodulehel www.turek.ee.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa