Uudiskiri Instagram Facebook
 
Nädalalood

Potike, keeda!

Nädalalood

Potike, keeda!

Raili Mikk
PrindiSoovita sõbrale Facebook
Foto: Jaan Heinmaa
Puder on lihtne, soodne ja kiire abivahend nälja kustutamiseks nii hommikul, lõunal kui õhtul.
Ennekõike on kõimalikud teraviljapudrud suurepäraseks hommikusöögiks. Nende vaieldamatuks plussiks tervislikkuse kõrval on kindlasti soodne hind. Ei ole kallimat hommikueinet, kui võileivad. Üritage võtta need mõned minutid ja te teete suure heateo oma organismile, kuna teraviljasaadustest valmistatud pudrud on headeks süsivesikute, kiudainete ja taimse valgu allikateks. Hommikuputru võib valmistada kõigist teraviljadest, näiteks kaera- või neljaviljahelvestest, riisist, erinevatest kliidest, odrajahust või -tangust, hirsist ja tatrast. Eelistada võiks täisterajahust valmistatud putru või teisi tooteid: tumedat riisi, vähemtöödeldud kaerahelbeid, mittehelvestatud hirssi, riisi ja tatart. Putru saab valmistada nii piima kui ka veega. Putrude maitsestamisel võib kasutada mahla, mett, siirupit, rosinaid, värskeid-, kuivatatud- või kompotimarju.
Iga pere lõuna- või õhtusöögimure lahendavad toitvad soolased pudrud tangainetest koos aed- ja juuurviljadega. Valikuid on palju, tatrapudrust mulgipudruni.
Mulgipuder
Kartuli-munapuder
Kartulipuder oliividega
Tuhlinott
Sõmer tatrapuder seentega
Munapuder suitsuliha ja sibulaga
Aprikoosi-kaerahelbepuder
Bubert
Helbe-kliipuder kuivatatud ploomide ja aprikoosidega
Karamellpuder
Jõhvika-riisihelbepuder
Kaerahelbepuder õunte ja pohladega
Soome klassikaline jõulupuder

Uued retseptid

Rooskapsad sinepises koorekastmes

Argitoidud
Rooskapsad sinepises koorekastmes