Rimi: kampaaniatoo-
teid ostetakse kaks korda rohkem

Võrreldes aastataguse ajaga on Rimi kauplustes kampaaniatoodete osakaal kogu müügist peaaegu …
Võrreldes aastataguse ajaga on Rimi kauplustes kampaaniatoodete osakaal kogu müügist peaaegu kahekordistunud. Eelmise aasta kevadel alanud suurem tähelepanu hindadele seab suuremad nõudmised nii jaekaubandusettevõtetele kui tootjatele.  
 
„Kaupluses ringi liikudes võib märgata, et inimesed uurivad hindu varasemast rohkem," ütles Rimi ja Säästumarketite turundus-ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja. „On näha, et järjest sagedamini valitakse soodushinnaga toode kaubaaluselt ja tavariiulite vahele minnakse kaupa otsima harvem." Väliseid, statistiliselt otseselt mittemõõdetavaid vaatlusi kinnitavad Rimi müügitulemused.

Eelmise aasta lõpus Rimi tellimusel TNS Emori poolt läbi viidud kvalitatiivuuringus osalenutest tunnistasid vähesed reaalset vajadust toidukaupade pealt kokku hoida. „Uuringust jäi kõlama mõte, et kokku hoitakse juhuks, kui olukord peaks halvenema," selgitas Rimi turundusjuht. „Ilmselgelt on suurenenud tähelepanu hindadele tõstnud ka kampaaaniatundlikkust," lisas Mägioja.

Rimi on tarbijakäitumises muudatusi täheldades teinud ümberkorraldusi ka enda turundustegevuses.
„Aasta algusest peale oleme hinnakampaaniaid korraldanud varasemast oluliselt sagedamini ja kahtlemata on sellelgi oma osa kampaaniatoodete osakaalu tõusus," lisas Mägioja. Turundusjuhi sõnul tehti varem sooduspakkumisi igakuiselt ja lisaks mõnedel nädalavahetustel eripakkumisi, kuid nüüd on eripakkumised lausa kaks korda nädalas - esmaspäevast kolmapäevani ja neljapäevast pühapäevani.
Lisaks on Mägioja sõnul Rimi kuupikkuste sooduspakkumiste periood lühenenud kolme nädalani. „Samuti katsetame  Rimi kauplustes jaanuari lõpust alates Eestis veel vähelevinud sooduspakkumistega, kus soodsaim hind rakendub mitme toote korraga ostmisel," lisas turundusjuht.  Esialgsed tulemused on Mägioja sõnul näidanud klientide positiivset vastukaja ja keskmiselt tõstavad sellised pakkumised toodete müüki tavapärasega võrreldes kahe- kuni  kolmekordselt.

Tänases majandusolukorras peab Rimi turundusjuht hinnakampaaniate korraldamist ainuvõimalikuks. „Kindlasti võidavad praegu oluliselt rohkem need tootjad, kes soodushindadega kampaaniaid korraldavad. Turunduseelarve pealt kokku hoidmine võib hiljem valusalt kätte lõigata."

MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa