Eestimaise kauba eelistamine on kasvanud veerandi võrra

Kodumaise kauba eelistamine on Selveri hinnangul kõikides toiduainete tootegruppides kasvanud ca 25%…
Kodumaise kauba eelistamine on Selveri hinnangul kõikides toiduainete tootegruppides kasvanud ca 25%. Näiteks Merevaigu müük kasvas neli korda.
Tundub, et eestimaalastele meeldib idee toetada majanduskitsikuses kohalikke tootjaid – Selveri kaubavalikust on selgelt suurenenud Eesti toodete müügimahud,“ lausus A-Selver ASi tegevdirektor Iivi Saar. „Viimastel kuudel on välja kujunenud selge trend, et igas toiduainete tootegrupis – veinid vast välja arvatud – eelistatakse kodumaist sõltumata sellest, kas parasjagu on soodushindu või ei. Inimeste valikud on teadlikud ning toidu ostmisel on hinna kõrval üha tähtsam ka toote päritolumaa."
A-Selver ASi ostu- ja tootmisdirektori Andres Heinveri sõnul on Selveri kaubavalikus alati ka sooduskampaaniaid spetsiaalselt Eesti toodetele. „Selver on viinud juba aastaid läbi eestimaiste toodete esiletõstmis- ning neist parima valimise kampaaniaid. Sellel aastal tõusis kampaania ajal ja pärast kampaanias auhinnalisele kohale asetunud toodete müük kordades. Näiteks võidutoote Merevaik müük kasvas pärast võitjaks kuulutamist lausa 4 korda."
 
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa