Uudiskiri Instagram Facebook
 
Nädalalood

Ütle "rabarber"!

Nädalalood

Ütle "rabarber"!

Raili Mikk
PrindiSoovita sõbrale Facebook
Foto: Matton Images
Enne kui väiksena selle sõna hääldamisega korralikult hakkama saime, jooksime kõik kevadeti rabarberivars pihus mööda õue ringi, tass suhkruga kindlalt käepärast, et hirm-haput maitset pisutki leevendada.
Nüüd aga ootame kevadel esimesi rabarberivõrseid oma toidulauale just selle vaheldusrikkalt värske ja hapuka maitse pärast, mil kõiki teisi värskeid marju ja köögivilju annab veel oodata.
Rabarber on üks esimesi kevadisi vitamiinipomme! Ta sisaldab rohkesti südamele ja vereringele vajalikku kaaliumi, mõõdukalt kaltsiumi, fosforit ja rauda, B-rühma vitamiine, C-vitamiini ja karoteeni ning mitmeid kasulikke orgaanilisi happeid. Suure oblikhappe sisalduse tõttu, mis seob kaltsiumi, soovitatakse rabarberit tarbida alati,koos mõne piimatootega.
Rabarberist saab pikantseid soolaseid salateid, mitmesuguseid hoidiseid, suurepäraseid kooke ja magustoite.


Rabarberi-kabatšokisalat
Rabarberikompott kitsejuustuga
Naadi-rabarberimoos
Rabarberitšatni
Rabarberipuder
Suvine rabarberi-sibulasalat
Vanillikastmega rabarberikrõbedik
Tosca kook rabarberiga
Rabarberi-pähklipirukas
Maasika-rabarberikook
Rabarberi-Rita
Rabarberitaskud
Rabarberi-mannavaht
Beseekattega rabarberipirukas
Rabarberikissell
Rabarberi-maasikamoos

KOMMENTAARID

Lisa kommentaar

Uued retseptid

Minestroone kikerhernestega

Argitoidud
Minestroone kikerhernestega