Kala on kasulik, selles pole kahtlust

Autor: Raili Mikk
Punases kalas on hulganisti väärt rasvu, hästi omastavaid valke, mineraalaineid ning rasvlahustuvaid vitamiine.
Eks iga inimene otsustab ise, kas ta sööb kala ja saab lisaks kasulikele ainetele sellest suurepärase  maitseelamuse või piirdub kapslite neelamisega. Kes otsustab kala eheda maitse kasuks, võiks oma perele kalaroogasid pakkuda vähemalt kaks korda nädalas.
Just-just, kogu perele, sest kalast on lapsed väga erineval arvamusel:
  • Kuidas te saate seda süüa? Mina küll ei saa!
  • Mulle meeldib kala supi sees. Väljas väga ei maitse, ema tehtud kalasupp on ikka hea. Ise on ka tore kala püüda. Natuke kahju on kalast ainult.
  • Mulle meeldib küll kala süüa, aga kooli kala sees on vahest luud.
  • Mulle meeldib kalapulk, suitsulest ja lõhe aga muidu muud kalad ei meeldi mulle.
  • Mulle maitseb eriti lõhe ja forell. Ka sellepärast, et mu isa rääkis mulle, kui sa hästi palju kala sööd hoiad oma juuksed korras. Aitäh, saabastega kass, et sa selle mulle meelde tuletasid.
  • Kahjuks millegi pärast mulle kala ei maitse. Ma tean et see on väga väga kasulik, kuid ma ikkagi ei söö seda.
Mida me saame sellest  järeldada? Peaksime ise sagedamini kalaroogasid nautima  ja arendama läbi selle oma laste maitsemeelt. Külm ja pime talv on tulekul, mil kõik kasulikud lisaaained meie organismile eriti vajalikud.
Küpsetamata kalapallid
Lõhe kuumal taldrikul
Lõhevaht kartuliketastel
Maroko kalasupp rannakarpidega
Forelli-tomatisupp
Lihtne kalasupp
Grillitud graavlõhe kalamarjakastmega
Kuskussi-lõhesalat grillitud köögiviljadega
Kalamehe peopirukas
Lahtine lõhe-juustupirukas
Soe kalarull
Lõheliblikad brändikastmes
Kapparitega ahjuforell
Šveitsi forellifilee
Lõhe-brokolivorm
Kalaga täidetud suvikõrvitsad
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa