Suur on moes

Kui Skandinaavias moodustavad bag-in-box veinid viimastel aastatel müügiedetabelites nn peavo…
Kui Skandinaavias moodustavad bag-in-box veinid viimastel aastatel müügiedetabelites nn peavoolu, siis Eesti suuruselt teine alkoholitootja ja maaletooja Altia Eesti AS tõi äsja meiegi turule populaarse Chill Out Chenin Blanc elustiiliveini uues 1,5-liitrises pouch-pakendis. Selle keskkonnasõbraliku pakendi utiliseerimisel eraldub 60% vähem süsihappegaasi ja tekib 90% vähem jäätmeid võrreldes klaaspudelitega.
Veinikott ehk pouch-pakend lansseeriti Soomes 2008. aasta lõpus ja nõudlus selle järgi kasvab aastast aastasse – mullu müüdi 192 000 liitrit Chill Out valget veini just selles pakendis. Uuenduslik pakend kogub populaarsust ka Inglismaal ja mujal Euroopas.
Altia Eesti müügidirektori Kerli Tamme sõnul on kaasaegne pouch-pakend keskkonnasäästlik ja tarbijasõbralik ning sobib ideaalselt suvehooaja sisseõnnistamiseks: „Selle asemel, et viia kevadisele piknikule või suvisele grillipeole kaks klaaspudelit, on palju mugavam võtta kerge pouch, kuhu mahub täpselt sama palju veini. Uues pakendis vein läheb pudeliga võrreldes kiiremini külmaks ja säilib külmikus värskena kuni kuu aega pärast avamist.“
Chill Out jõudis Eesti turule 2005. aastal. Mullu müüdi seda Altia Eesti andmetel 65 tuhat liitrit. Tegu on puuviljase ja värskendava kerge suvise veiniga.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa