Uudiskiri Instagram Facebook
 
Nädalamenüüd

Nädalamenüü 5. - 11. veebruar

Nädalamenüüd

Nädalamenüü 5. - 11. veebruar

Jane Maastik Toidutare.ee
PrindiSoovita sõbrale
Foto: Jaan Heinmaa
Üle poole talvest on läbi ja kevadki pole enam kaugel. Sellega seoses vaadatakse tavaliselt oma menüü kriitilise pilguga üle ja proovitakse seda tervislikumaks muuta. Sageli ununeb või väheneb talvel köögi-ja puuviljade söömine. Seepärast on hea meelde tuletada, et tervise seisukohalt on vajalik süüa päevas vähemalt 300 grammi ehk umbes kolm peotäit köögivilju. Pole vahet, kas toitude koostises, värskena või kuumtöödeldult. Köögiviljadele lisaks aga tuleks veel iga päev süüa kaks peotäit puuvilju.
e
t
k
n
r
l
p

e
5. Veebruar
t
6. Veebruar
k
7. Veebruar
n
8. Veebruar
r
9. Veebruar
l
10. Veebruar
p
11. Veebruar

e
t
k
n
r
l
p

Uued retseptid

Munavalgeomlett kodujuustu ja spinatiga

Argitoidud
Munavalgeomlett kodujuustu ja spinatiga