Uudiskiri Instagram Facebook
 
Nädalamenüüd

Nädalamenüü 08.-14. oktoober

Nädalamenüüd

Nädalamenüü 08.-14. oktoober

Jane Maastik Toidutare.ee
PrindiSoovita sõbrale
Foto: Jaan Heinmaa
Hommikusöök on tähtis toidukord kõigile. Kes sööb hommikul korraliku ja toeka eine, sööb päeva jooksul vähem ebatervislikke vahepalasid ja hoiab seega oma kaalu kontrolli all.  Hommikusöök peab katma neljandiku päevasest energiavajadusest, olema vitamiinide ja mineraalainete rikas ning tervislik. Hommikusöögiks sobivad suurepäraselt toitainete rikas smuuti, puder, müsli, võileib, muna või piimatooted. Kellel aga hommikuti isu pole, võiks alustada oma päeva esialgu näiteks puuvilja või klaasi naturaalse mahlaga.  
e
t
k
n
r
l
p

e
1. Oktoober
t
2. Oktoober
k
3. Oktoober
n
4. Oktoober
r
5. Oktoober
l
6. Oktoober
p
7. Oktoober

e
t
k
n
r
l
p

Uued retseptid

Pardi-ja sea rillette

Pidu
Pardi-ja sea rillette