Uudiskiri Instagram Facebook
 

Vanemad

Nädalamenüü 25.-1. mai

Nädalamenüü 25.-1. mai
Meeldivat vaheldust tavapärasele hommikusöögile pakuvad erinevad salatid. Eriti praegusel aastaajal, sest lisaks retseptis olevatele toiduainetele saab juurde lisada energiast pakatavat kevadrohelist koduaiast.


(25.04.2016)

Nädalamenüü 18 .- 24. aprill

Nädalamenüü 18 .- 24. aprill
Esimesed rohelised leheotsakesed on juba läbi mullapinna välja tunginud ning kauaoodatud värske vaheldus üksluisele toidulauale on kohal. Erinevad laugud ja naat on väärt vastased supertoitudele ning kahtlemata parimad toitainete allikad.


(18.04.2016)

Nädalamenüü 11.-17. aprill

Nädalamenüü 11.-17. aprill
Soe kevadilm meelitab toast välja päikest nautima ja järjest vähem aega jääb köögis toimetamiseks. Selle nädala menüüs on hakklihatoidud, mis on kiirelt ja lihtsalt valmistatavad, kuid sellest hoolimata on tulemus toitev ja nauditav.


(11.04.2016)

Nädalamenüü 4. - 10. aprill

Nädalamenüü 4. - 10. aprill
Kaunid päikesepaistelised kevadhommikud tekitavad isu kergete  ja rõõmsavärviliste hommikueinete järele. Alusta päeva tervislikult ja vitamiinirohkelt laadides ennast  algavaks päevaks kõige selle hea ja paremaga, mida puu- ja köögiviljad…


(04.04.2016)

Nädalamenüü 28. - 3. aprill

Nädalamenüü 28. - 3. aprill
Esimesed kevadised päikesekiired annavad märku, et nüüd on sobiv aeg aknalaual rohelist sibulat kasvatada. Omakasvatatud maitseroheline on vitamiinirikas, värske ja alati käepärast. 


(28.03.2016)

Nädalamenüü 21. - 27. märts

Nädalamenüü 21. - 27. märts
Lihavõtte toidulauale kuuluvad kõiksugused toidud munadest. Kindlasti ei puudu laualt ka kohupiim ja kiluleivad värske rohelise sibulaga.


(21.03.2016)

Nädalamenüü 1. - 7. veebruar

Nädalamenüü 1. - 7. veebruar
Talvelgi ei tohiks unustada köögiviljade tarbimist. Värsked salatid muudavad toidukorra maitsvaks ja tervislikuks.


(01.02.2016)

Nädalamenüü 25. - 31. jaanuar

Nädalamenüü 25. - 31. jaanuar
Hapendatud, hautatud ja toores kapsas on olnud eestlaste toidulaual juba sajandeid. Kapsalised on väga hinnatud oma vitamiinide ja mineraalide sisalduse poolest ka talvisel ajal. Hapendatud kapsal on aga ka seedimist soodustav toime.


(25.01.2016)

Nädalamenüü 18.- 24. jaanuar

Nädalamenüü 18.- 24. jaanuar
Seemned ja idandid sisaldavad rohkesti väärtuslikke vitamiine, mineraalaineid, seedeensüüme ja kiudaineid. Seega sobivad need hästi oluliste toitainete puuduse ennetamiseks ajal, kui toidulaual värsket köögivilja napib. 


(18.01.2016)

Nädalamenüü 11. - 17. jaanuar

Nädalamenüü 11. - 17. jaanuar
Peale pühasid tekib soov toituda kergemalt ja tervislikumalt. Menüüsse võib lisada rohkem kalatoite ja suppe. Ära ei tohi unustada ka puu- ja köögivilju, mis on vajalikud vitamiinide  allikad.


(11.01.2016)

Nädalamenüü 4.-  10. jaanuar

Nädalamenüü 4.- 10. jaanuar
Peale suuri pidustusi tuleks panna nüüd taas rõhku rohkem köögiviljale nii soojates roogades kui ka toorsalatites. Punapeet, kõrvits, porgand, kurk ja teised köögiviljad tagavad kergema enesetunde ja muudavad talvise söögilaua värvilisemaks…


(04.01.2016)

Nädalamenüü 28. - 3. jaanuar

Nädalamenüü 28. - 3. jaanuar
Jõulud on kujunenud tänapäeval paljudes kodudes suureks söömispühaks. Seega oleks hea, kui aasta viimasel nädalal lisada menüüsse ka kergemaid ja seedimist soodustavaid toite. Ilusat uut aastat kõigile!


(28.12.2015)

123567262728