Tere kõigile, keda huvitab tervis

Allikas: Reklaam
Kuidas saada maha liigsed kilod?

Kas on tuttav tunne: lähiajal ma peaksin minema trenni või tegema midagi, et riided seljas ilusti istuks? Aga tervis üldiselt? Need, kes on kaalu alandanud, tunduvad rõõmsamad ja energilisemad. Kas tahate ka, et Teil oleks rohkem energiat ja parem tervis?

See kõik on võimalik :) On ainult vaja lubada endal kurssi minna dieediga, mis parandab tervise ja vähendab kehakaalu. Me räägime täna Dr Albert Simeonsi umbes 40-e aasta jooksul välja töötatud dieedist.

Dr Albert Simeonsi dieedi kasu:
- Väga kiire dieet – kaalulangus 200-500 gr päevas
- Tervise säilimine – põletatakse ainult “halba” rasva
- Täiesti ohutu – lihasmass ei vähene (väga harva natukene)
- Ainevahetuse töö normaliseerub. Õpid tundma enda ainevahetust
- Märkimisväärne kaalu alanemine: 8 – 15 kg 40 päevaga
- Lihtne dieet – ei esine nõrkust ega näljatunnet (kõik lubatud toiduained on poes müügil)
- Pole vaja teha sporti – füüsiline tegevus on küll soovituslik, kuid mitte nõutud
- Saavutatud kaalu säilimine – kiire metabolism aitab säilitada kaalulanguse tulemusi
- Õpid tervislikumalt toituma
- Vaja on vastu pidada maksimaalselt 43 päeva 500 kcal dieediga, mida toetavad spetsiaalsed energoinformatiivsed graanulid…edasi on 3 nädalat (ilma graanuliteta) uue kehakaalu kinnitusaeg, kus vältima peab ainult suhkrut ja tärklist sisaldavaid toite.

Siin teises punktis on kirjas, et dieedi ajal põletatakse ainult halba rasva. Miks me seda toitainete rikast rasvaliiki halvaks nimetame? Ainult sellepärast, et kui teda on liiast, siis ta koormab organismi ja seda rasvaliiki on põletamiseks väga raske kätte saada.

Doktor Simeons uuris pikki aastaid rasvumise tegelikke põhjuseid. Ta avastas ja arendas välja toimiva, aga ka tema poolt kliiniliselt tõestatud teooria, mille kohaselt on rasvumine organismi ainevahetust kontrolliva süsteemi häire.

Selle teooria järgi on rasvumine ajalooliselt tingitud valedest söömisharjumustest. Vanasti sõi inimene tihti, aga korraga väikese koguse. Tänapäeval kipub inimene sööma suuremat kogust toitu, millest suur osa ei ole organismile vajalik, ning mingil hetkel lõpetab organism kogu selle toiduhulga ümbertöötlemise ja hakkab seda koheselt rasvavarudena kõrvale panema.

Doktor Simeons avastas, et kehas leidub tegelikult kolme liiki rasvu:

Esimene, ehituslik rasv asub keha organite vahel ja kaitseb neid kahjustuste eest. Näiteks teeb just see rasv naha siledaks ja pinguldab seda.

Järgmine rasvaliik on keha harilik energiavaru, mida keha saab kasutada igal ajal, näiteks lihaste eeltoitmiseks nende töötamise ajal.

Aga kolmas rasvaliik on see rasv, mille keha paneb kõrvale ja mille ta sulgeb igapäevase kasutamise eest. Just need varud asuvad naistel kõhul, rindades, kaelal, käte ülaosadel, puusadel jne. Meestel aga peamiselt kõhu ja rinna peal. Me nimetame seda rasva pahaks rasvaks või põletamisele kättesaamatuks rasvaks.

Kõige tähtsam avastus, mis on nende kolme rasvaliigiga seotud, seisneb selles, et organism hakkab kõigepealt põletama energiarasva varu – teist rasvaliiki, seejärel aga ehituslikku rasva ja isegi lihaseid endid, enne kui nõustub kasvõi natukenegi põletama paha rasva.

Just sellepärast toimivad tavalised dieedid halvemini, isegi kui nendega kaasneb tugev sportimine. Niipea kui hea rasv on ära põletatud, hakkab keha vägagi vastumeelselt ära andma paha rasva ja inimene ei suuda aru saada, miks ta käib 3-5 korda spordisaalis, põletab hunniku kaloreid, aga kaal tegelikult ei alane ja keha ei näe välja tõeliselt sale? Miks peale teisi dieete tulevad kaotatud kilod tagasi?

Kui inimene tahab kiiresti ja tõhusalt lahendada liigse kehakaalu probleemi, märgatavalt parandada oma figuuri, aga mis peamine – tasakaalustada oma ainevahetust – siis on vajalik teistsugune lähenemine ja teistsugune lahendus. Ja just sellise lahenduse avastaski doktor Simeons.

Ta avastas dieedi, mille läbimisel EI TULE kilod tagasi kui inimene õpib ennast õigesti toitma. Kui inimene arvestab oma personaalse ainevahetusega, siis ta võib süüa kõike, mida tahab. Ainuke küsimus jääb, et kuna võib süüa seda, mis meeldib? Selle ja paljud muud aspektid iseenda ainevahetusest aitab välja selgitada dr Simeonsi dieedi viimane etapp: uue kaalunumbri kinnistamine, mis vältab 21 päeva.

Dr Simeons töötas välja dieedi, mis aitab inimesel langetada kaalu tundmata sealjuures nälga ning põletades endas palju vähemaks halva rasva. Samuti aitab dr Simeonsi dieet tutvuda inimesel omeanda tegeliku ainevahetusega tingimustes, kus inimene ei koorma ennast üle toiduga ning kus inimene mõtleb, et kuna ta mida sööb. Kui peale dieeti toita ennast õigesti, see tähendab just Teile sobivalt, on võimalik hoida oma ainevahetus stabiilsena, kehakaal normis ja tervise suhteliselt heas korras.

Kuidas see kõik toimib? Võtke palun minuga ühendust ja ma hea meelega räägin Teile.

Tervist soovides,
Aire Kängsep, 5134243
Dr Simeonsi dieedi konsultant
www.simeonsidieet.ee/contact
facebook.com/simeonsidieet


MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa