Limonaadi asemel

Pudelivee ja karastusjookide turul annab tooni tarbijate kasvav eelistus vitamiinidega rikastatud maitsestatud vee suunas, näitab Saku Õlletehase analüüs.
Saku veebränd Vichy sai sel kuul omale sõsarsarja vitaminiseeritud veede näol. B-vitamiinidega apelsini-mangomaitseline vesi ja loodusliku magusainega stevia rohelise tee-granaatõuna maitseline vesi on mõlemad mullivabad ning selle eelistuse poolest hakkame me silma nii Põhjamaades kui Lääne-Euroopas.
Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm viitab eelmise aasta lõpus ettevõtte poolt läbi viidud tarbijauuringule.  

"Maitsevee tarbimist põhjendas enamik küsitluses osalenutest tavalisest veest parema ja huvitavama maitsega, võrreldes karastusjookide-limonaadide ja mahladega aga vähema kalorsusega.
75% vastanutest pidas maitsevee puhul kõige olulisemaks, et lisatud ei oleks kunstlikke lõhna- ja maitseaineid. Peaaegu sama palju vastanutest tõi esile mineraalide ja vitamiinide sisaldust. Need eelistused ja trendid peegelduvad juba praegu ka ostuotsustes, mida inimesed teevad. Eelmisel aastal oli karastusjookide-limonaadide turg Eestis juba kerges languses, peaaegu 5% võrra. Samal ajal kasvas jõudsalt karboniseerimata maitsevee segment – kasv oli üle 20%."

Maitseveede seas on seni olnud kõige levinumad maitsed sidrun-laim ja mustikas, esimese osakaal on AC Nielseni andmetel lausa kolmandik kogu turust. Uued suunad aga viitavad sellistele maitsetele eelistuse järjekorras nagu granaatõun, pirn, kirss, mango ja laim.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa