Algas üle-Eestiline mahlakampaania

Autor: www.toiduliit.ee
Eesti Toiduainetööstuse Liit alustas septembrist oktoobrini kestvat mahla tervislikkust ja kasutegureid tutvustavat kampaaniat \"Mahl - tervislik äratus\". Kampaania eesmärgiks on teadvustada mahla kasutegureid, tervislikkust, mitmekülgseid omadusi
Eesti Toiduainetööstuse Liit alustas septembrist oktoobrini kestvat mahla tervislikkust ja kasutegureid tutvustavat kampaaniat "Mahl - tervislik äratus". Kampaania eesmärgiks on teadvustada mahla kasutegureid, tervislikkust, mitmekülgseid omadusi ning kasutusvõimalusi.
Kampaania põhjus on lihtne - kuigi eestlased on üsna tublid mahlajoojad, eelistatakse hommikujoogina sageli vähemtervislikku kohvi. Juhtivad Eesti arstid (Virve Vask, Toomas Tein) ja toitumisspetsialistid (Mai Maser) aga kinnitavad, et kõige tervislikum hommikujook on siiski mahl. Mahla joomisele tuleks enam rõhku panna ka meie kliima tõttu, sest pikk, valgusevaene ja külm talv lausa nõuab pidevat vitamiinidega laadimist.
Mahlatootjad prognoosivad lähiaastatel mahlatarbimisele kuni 50% kasvu, mille tagavad tervisliku toodangu võidukäik toiduainetööstuses, teadlik mahlaturu arendamine ja tarbijate harimine, joogi maitse ja tervislikkuse tähtsustumine, tarbijate usalduse kasv mahlatootjate ning mahla kvaliteedi osas, siirupi-baasil ning kodus toodetud mahlade valmistamise vähenemine. 2005. aastal tarbiti Eestis inimese kohta 22,4 liitrit mahlatooteid, mis võiks tootjate prognoosi kohaselt kasvada lähiaastatel 11 liitri võrra ning jõuda järele Põhjamaade mahlatarbimisele.
Eesti Toiduainetööstuse Liidu kampaanias osalevad mitmed oma valdkonna tunnustatud eksperdid: mahla rollist inimese toitumises räägib toitumisteadlane Mai Maser, mahla ja tervise seoseid tutvustab spordiarst Virve Vask, mahla ja sportlike eluviiside aspekte avavad kirurg Toomas Tein ning treener Helja Aas, mahlast ja salenemisest räägib Kaalujälgijate juht Anne Piirsalu ning mahla uudseid kasutusvõimalusi köögis ning toidutegemises tutvustab paljude kokaraamatute autor Angeelika Kang.
Eesti Toiduainetööstuse Liidu mahlakampaania kestab septembrist oktoobri lõpuni ning kampaanias kasutatakse peamiselt massimeediakanaleid. Kampaania maksumus on ca 2 miljonit krooni, millest suurem osa finantseeritakse PRIA turuarendustoetuse reservist, oma panuse annavad mahlakategooria kampaaniaks ka Eesti Toiduainetööstuse Liidu mahlatootjatest liikmed.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Marge 20.jaan 2013 17:46
Kahjuks täiesti arusaamatu ja mitte toimiv retsept! 1,5 spl suhkrut pruunistada ja ainult 3spl vett - sellest ei saa ju mingit siirupit? Siis kuumuta 1l piima, milles peab paksenema 1 vahustatud muna. Tavaliselt 1l piimale lisatakse paksenemiseks vähemalt 4muna, millele peale vahustamist, lisatakse jahu või maisijahu, mis teda kuumas piimas paksendab?! Ja kõige lõpuks peaks ainult 10g 1l piima ära tarretama? Ajast on kahju, mis selle kõige kinnituseks kulus:( .
rivov 15.dets 2004 23:38
Väga hea magustoit jõuluõhtul...
1