Balbiino tahab uue tootesarjaga Marine haarata 30% paneeritud kalatoodete turust

Balbiino tõi tänasest turule Eestis uudse paneeritud kalatoodete sarja Marine, millega ettevõte tahab saavutada Eesti kalapulkade turul 30%-lise turuosa. Esimesel aastal tahab Balbiino müüa vähemalt 300 tonni paneeritud kalatooteid. „Marine tooted o
Balbiino tõi tänasest turule Eestis uudse paneeritud kalatoodete sarja Marine, millega ettevõte tahab saavutada Eesti kalapulkade turul 30%-lise turuosa. Esimesel aastal tahab Balbiino müüa vähemalt 300 tonni paneeritud kalatooteid. „Marine tooted on mõeldud aktiivsele ja tegusale tarbijale, kellele on oluline toidu hea kvaliteet, tervislikkus ja selle valmistamise kiirus,” lausus AS Balbiino juhataja Riho Niils. „Meie hinnangul on Eesti paneeritud kalatoodete turu suuruseks 35 miljonit krooni ning ca 900 tonni, millest püüame kolmandikku. Meie turu-uuringud näitavad, et turul on ruumi küll ning võimaluse annab eelkõige madal konkurents. Testide kohaselt peaks Marine tootesari tarbijatele väga meeldima.” “Marine kalatooted on lihtsalt valmistatavad, hinnalt taskukohased ja peaksid olema kohaliku tarbija maitsele sobivad.” ütles AS Balbiino turundusjuht Teet Anier. „Usume, et Marine tootesari saab populaarseks ka koolilaste hulgas, sest sageli ei ole vanemaid kodus, kui lapsed koolist koju tulevad ja siis on tervislikud ja kiiresti laste endi poolt valmistatavad soojad toidud väga olulised.” Marine kalatoodete sarjas on 8 toodet – kalapulgad, vigurburger, fileepulgad, kalaburger, kala-juurviljaburger, lõhefileepulgad, mintaifilee ja paneeritud mintaifilee. Toodete tooraineks on kasutatud vähese kalorisisaldusega ja kvaliteetset mintaifileed. Paneeritud tooted on eelküpsetatud, mis annab võimaluse neid kiirelt näiteks mikrolaineahjus soojendada. Balbiino müüb tooteid ka toitlustusettevõtetele 5 ja 6 kilogrammilistes pakendites. Balbiinole kuulub üle poole Eesti sügavkülmutatud juurviljade hulgimüügiturust. Populaarsemad kaubamärgid on Härmavili, Hortex ja Dujardin.Lisaks on Balbiino hetkel turuliider krevetiliste, pelmeeniliste (Hiina pelmeenid) ja friikartulite osas (Farmfrites, Kullake). Balbiino (www.balbiino.ee) on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on Eesti jäätiseturul 42%-line turuosa. Koostöös partneritega on ettevõtte turuosa Lätis 10%. Balbiino müüb toodangut ka Saksamaa, Leedu Soome turule. Tütarettevõtted Balbiino Lõunakeskus Tartus ja Balbiino Virumaa Keskus Jõhvis moodustavad Eestit hõlmava müügivõrgu. Balbiino jäätisetehases ja logistikakeskuses töötab aastas keskmiselt 200 inimest. Tütarettevõtetes töötab kokku 35 inimest. Balbiino eelmise aasta käive oli 275 miljonit krooni. Täiendav informatsioon:
Riho Niils,AS Balbiino juhataja
Tel:6515 900,
e-mail: riho@balbiino.ee

Teet Anier,AS Balbiino turundusjuht
Tel:6515 900,
e-mail: teet@balbiino.ee

Mari-Liis Sesmin Powerhouse
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa