Saku Õlletehas tõi turule Vichy Classique sarjas uue mullideta vee Vichy Still

Autor: Pressiteade
Saku Õlletehas tõi turule Vichy Classique sarjas uue mullideta lauavee Vichy Still,  mida on planeeritud Eestis müüa ligemale pool miljonit liitrit 2005. aastal. Vichy Classique on uuringufirma ACNielsen andmetel kõige populaarseim vesi Balti riikides, om
Saku Õlletehas tõi turule Vichy Classique sarjas uue mullideta lauavee Vichy Still,  mida on planeeritud Eestis müüa ligemale pool miljonit liitrit 2005. aastal. Vichy Classique on uuringufirma ACNielsen andmetel kõige populaarseim vesi Balti riikides, omades 7,8% Balti lauaveeturust. Järgneb BonAqua, millele kuulub 6% turust.

"Vichy Classique lauavee sari kuulub kvaliteetsarjade hulka ning rõhku on pandud maitsenaudingule ja mitmekesisusele. Pea igal kevadel oleme inimesi uue ja huvitava maitsega üllatanud," lausus Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. "Sel kevadel pakume sarjale valikuna juurde karboniseerimata lauavee."

Sepa sõnul on Vichy Classique lauavesi rikastatud kaaliumi ja naatriumiga, mis on toitumisteadlaste sõnul olulised ained inimorganismile.

Vichy Still tuleb müügile 0,3 liitrises klaaspudelis ning poole ja
pooleteist liitrises plastpudelis. 1,5 liitri lauavee hinnaks peaks kujunema kaupluses 11.70 krooni ehk jäädes seeläbi samaks juba turul oleva karboniseeritud veega.

Eesti pakendatud vee turg on Sepa sõnul tõusev ja arenev turg. Aastal 2004 jõid eestlased keskmiselt 29 liitrit pudeldatud vett inimese kohta.
Mineraalveeturg on aastaga tõusnud 7% võrra, moodustas eelmisel aastal 37 miljonit liitrit. Suurim turuosa kuulus karboniseeritud veele, mis omab 74% veeturust, kuid samas iga neljas joodud veepudel mullideta ning karboniseerimata vee osakaal koguturust arvestatav.

Vichy Classique on AC Nielsen andmetel populaarseim vesi Balti riikides ning üks hinnatumaid kodumaiseid lauavee sarjasid. Vastavalt tarbijauuringutele joob Vichy mineraalvett regulaarselt 20% Eesti inimestest ja 11% veetarbijatest peab seda oma lemmikmargiks. Koos BonAqua veega on Vichy liidriks premium segmenti kuuluva vee kategoorias Eestis.

Saku Õlletehas on turul kahe veesarjaga. 1996. aastast on ettevõte tugevalt gaseeritud premium klassi vee sarjaga  Vichy Classique, mille alla kuuluvad mitmed maitsestatud veed nagu sidrun, passion aprikoos ja roheline õun.
Montavit, mis toodi turule 2002. aastal, on soodsa hinnaga gaseerimata ja vähese gaseeritusega veesari igapäevaseks janukustutamiseks.

Saku Õlletehas on aktiivne mitmetel kodumaistel joogiturgudel. Ettevõte toodab õllesid, siidreid, long drinki, mitmeid karastusjooke nagu kali ja limonaad ning lauavett.

Saku Õlletehas on Eesti õlleturu liider, omades Eesti Õlletootjate Liidu andmetel 2004. aasta seisuga 42% suurust turuosa.
Eesti õlletootjate andmetel on kodumaine liiderõllemark Saku Originaal, olles 51% suurem, kui suuruselt järgmine sama segmendi õllemark.

Saku Õlletehas on Eestimaa vanim õlletehas, mis on asutatud 1820. aastal Saku mõisniku krahv Karl Friedrich von Rehbinderi poolt.

Lisainformatsioon:
Kristina Seimann, Saku Õlletehase AS kommunikatsioonijuht
Kristina.Seimann@pruul.ee; tel (0) 6 508 303
www.saku.ee
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa