Õnne tootesari tõi poodidesse tervislikud teraleivad

Autor: Tarmo Kase, ETK
Eesti Pagar suurendas Õnne kaubamärgi all müüdavate leiva-saiatoodete valikut, hakates küpsetama tervislikke teraleibu. Äsja jõud
Eesti Pagar suurendas Õnne kaubamärgi all müüdavate leiva-saiatoodete valikut, hakates küpsetama tervislikke teraleibu. Äsja jõudsid üle Eesti müügile Õnne Nisupikuke, Õnne Linaseemne Pikuke ja Õnne Tume Pikuke. Pikerguste teraleibade kõrval täienes Eesti Pagari populaarne Õnne tootesari ka klassikalise peenleivaga. Eesti Pagari müügidirektori Tarmo Kase sõnul eelistatakse aasta-aastalt aina enam tervislikke tooteid ning seetõttu täieneb pidevalt ka teratoodete valik. “Õnne sarja senised müügihitid on olnud teraleib, sepik ja kohupiimaga sai,“ lisas Kase. Olenevalt perioodist moodustavad Õnne tooted Eesti Pagari kogumüügist 10-17%, uute toodete lisandumisel peaks nimetatud osakaal ulatuma viiendikuni ettevõtte kogumüügist. Toetamaks uute toodete turuletulekut käivitas Eesti Pagar veebruarist ka Õnne toodete tarbijakampaania, millest osavõtjate vahel loositakse välja sõiduauto Opel Meriva. Tegu on suurima auhinnaga, mida ükski Eesti pagaritööstus oma kampaaniates välja on loosinud. Kampaania kestab selle aasta 1. veebruarist 31. maini, selles osalemiseks tuleb Õnne toodetelt välja lõigata ja ära saata 10 kampaania kleepsu. Saates korraga 30 kleepsu, kingib Eesti Pagar esimesele 5000 osalejale kingiks Õnne kohvikruusi. Kampaania peaauhinna sõiduauto Opel Meriva loosimine toimub kahes etapis: 4. juunil loositakse välja 10 finalisti, kes osalevad 11. juunil lõpp-loosimisel.         Analoogne tarbijakampaania korraldati ka eelmisel aastal, kui uuendati Õnne sarja tootepakendeid. Kolm kuud kestnud kampaaniast võttis osa 14 692 inimest, ära jagati 13 000 Õnne T-särki, peaauhinnanaks oli reis Kuubale. Tulemusliku kampaania abil suurenes Õnne toodete müük kampaaniaeelse perioodiga võrreldes 90%. Oskusliku teostuse ja heade müügitulemuste tõttu valiti mullune Õnne kampaania turundusspetsialistide poolt ka kümne Eesti parima turundusteo hulka. Eesti Pagari kaubamärgi all tegutsev AS ETK Leib on suuruselt teine pagari- ja kondiitritoodete tootja Eestis, ettevõtte tehased asuvad Võrus ja Paides. ETK Leib annab tööd 400 inimesele. Lisainfo:
Tarmo Kase, AS ETK Leib müügidirektor
telefon 501 2629
tarmo.kase@eestipagar.ee
www.eestipagar.ee
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Lime 15.sept 2011 16:17
white russian on ülihea! poovisin seda Pärnus Lime Lounges ja jäin väga rahule, nimetaks naiste joogiks.
marika 23.dets 2010 17:47
kas black cuban käib samamoodi aga viina asemel on rumm?
jyhvikas5 31.aug 2007 21:48
pätris okei
1