Wõro lihatoodete müük kasvab jõudsalt

Eesti suuruselt teine lihatoodete valmistaja Wõro müüs aprillis ja mais ligi 230 tonni suveto…
Eesti suuruselt teine lihatoodete valmistaja Wõro müüs aprillis ja mais ligi 230 tonni suvetooteid, aastataguse ajaga võrreldes kasvas müük 15 protsenti. Wõro juhataja Kaido Kaare kinnitas, et ka aasta tervikuna on alnud edukalt. “2007. aasta esimese viie kuu käibega võrreldes oleme 20 protsendiga plussis,“ sõnas Kaare. Ta lisas, et juunikuult ootab Wõro rekordmahtu ja -käivet. Wõro turundusjuhi Rene Kiisi sõnul on Wõrot aidanud laineharjal hoida pidev tootearendus ning õnnestunud tarbijakampaaniad. „Wõro tootevalik on lai ja me suudame rahuldada väga erinevate sihtrühmade lihahimu. Lisaks on meie tarbijamängud kujunenud edukateks ja saanud eestimaalaste väga sooja vastuvõtu osaliseks,“ rääkis Kiis. Tema kinnitusel külastas Wõro viimase tarbijamängu ajal kampaania kodulehekülge üle 18 000 inimese ja kampaaniatooteid müüdi kokku 177 325 pakendit. Tarbijamängu “Vorst vorsti vastu” peaauhind oli Eesti Lihaküpsetamise Meistrite poolt korraldatav „Supergrillipidu“, mille võitis Urmet Elmaste Tartust. Lisaks loositi iga päev välja 1000 krooni maksvad grilltarvikute kingikotid. Wõro suvetoodete portfelli kuulub sel aastal kokku 30 toodet, neist 15 on täiesti uued. Wõrol pakutavast 11 grillvorstist täiesti uued on Seentega grillvorst, premium hinnaklassi kuuluvad suure lihasisaldusega mahedamaitselised Lahedad grillvorstid, grillitav verivorst Must ja Magus, Naturaalne šašlõkivorst ning Naturaalne lambalihagrillvorst. Grill-lihasid on kokku üheksa nimetust, uued Wõro tootevalikus on Šašlõkk jogurtimarinaadis, Šašlõkk pohla-meemaitselises marinaadis, Sea abalõigud grillmarinaadis, Lambalihavardad ürdimarinaadis ja Veiselihavardad punase veini marinaadis. Laienenud on ka õlle kõrvale ja muidu mõnusaks näksimiseks mõeldud snäkkide valik. Õlle kõrvale pakub Wõro 10 nimetust erinevaid lihasnäkke, neist pooled on uued. Lisaks originaalsetele Lihakrõpsudele, Õllepadrunitele ja Õllesnäkkidele pakub Wõro Metsamarja snäkivorsti, Pähklitega snäkivorsti, Toorsuitsusigarit, Toorsuitsukõrsikut ning Jäägrisnäkki. Wõro aprilli ja maikuu müügitulemuste põhjal andsid grillvorstid 2/3 ja marineeritud lihad ning õlle kõrvale mõeldud snäkid 1/3 kogumüügist. Erinevate lihasnäkkide müük kasvas aastases võrdluses ligi 30 protsenti. Wõro suvelihadest juhivad müügipingerida Eesti BBQ Assotsiatsiooni poolt parimaks suvelihaks valitud Abalõik, ribi, šašlõkk klassikalise marinaadis ning lihtsalt ja mugavalt grillitavad lihavardad. Kõige enam ostetavad mahedamaitselised lepasuitsused tooted on Grillsibula , šašlõki- ning Tõmmu juustuga grillvorstid. Wõro valmistab ligi sada eri nimetust lihatooteid ja annab tööd 200 inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro on esimene ISO 22000 standardi järgi sertifitseeritud ettevõte Eestis. Põhiliselt toiduainetööstustele mõeldud ühendatud kvaliteedisüsteem on oluline eeskätt toiduohutuse seisukohast. Wõro tooted teeb eriliseks tootmisprotsessis kasutatav lepapuusuits, mis annab lihatoodetele meeldiva maitse ja isuäratava välimuse.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
malinov 02.aug 2012 21:30
Kas välja tõstetud ja loputatud kaunad jäävad lihtsalt kaunistuseks või on neil mõni muu mõte ka?
diiia 01.aug 2012 15:40
Aga kui palju puljongit? Kas ainult veega või mõne puljongi kuubikuga?
1