Rimist on välja võetud üle 200 000 Villeroy Bochi kampaaniatoote

Märtsis alanud Rimi lojaalsusprogrammi raames on tänaseks välja jagatud 221 121 Villeroy Bochi kampaaniatoodet. Iga sajakroonise ostuga kaasaantavaid kampaaniakleepse on võimalik koguda veel 10 päeva.
Klientide lojaalsusprogramm, mille raames on võimalik kleepsude alusel lunastada tasuta või osta soodsamalt Villeroy Bochi kööginuge ja söögiriistu, algas 6. märtsil ning lõpeb kümne päeva pärast 29. augustil. Boonustooteid antakse välja kuni 12. septembrini.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on kampaania kulgenud üle ootuste edukalt. „Tegemist on teise analoogse Rimides korraldatava kampaaniaga. Eelmise programmi käigus jagasime tasuta Rosenthal Bianchi lauanõusid,” kirjeldas Mägioja. Kuigi kleepse jagatakse kuni 29. augustini võib Mägioja sõnul juba praegu öelda, et seekordne kampaania on osutunud populaarsemaks.

Ühe põhjusena tõi ta välja suurema boonustoodete valiku. “Rosenthal Bianchi kampaania käigus oli võimalik tasuta lunastada kolmest taldrikust koosnevaid komplekte. Praeguse kampaania puhul on kliendil võimalik tasuta lunastada koguni 5 erinevat Villeroy Bochi toodet, ja soodsamalt koos kleepsudega osta veel lisaks seitset toodet,” märkis Mägioja.

Mägioja sõnul osaleb programmis ostude alusel 40% kõigist Rimi klientidest ning kampaania osalusmäär suurim Mustakivi Rimi hüpermarketis, ulatudes seal 52 protsendini. Seni on kõige populaarsemad tooted olnud 4-osaline söögiriistade komplekt, koorimisnuga ja universaalnuga - neid on kokku välja võetud ligi 70 000.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa