Toitumiseelistused  » Gluteenivaba

Gluteenivaba porgandikook

Keskmine hinne: 3.32 Allikas: Toidutare Autor: Eva Palu
Porgandikook ilma nisugluteenita on pisut pudedam kui nisujahuga tehtud versioon, kuid maitseb sama hea. 
Nõruta konservananass ja haki peenemaks. Sega riivitud porgandi, rosinate ja kookoshelvestega ning pane kõrvale. Sega riisijahu kartulitärklise ja küpsetuspulbriga. Vahusta kergelt munad suhkruga. Nirista sisse õli ja vahusta veel üks minut. Lisa jahusegu ning seejärel ülejäänud ained. Küpseta 24 cm läbimõõduga vormis 175-kraadises ahjus ca 1 tund. Jahuta täielikult. Sega toasoe toorjuust, või ja suhkur ühtlaseks massiks. Tee küpsenud koogist kaks koogipoolikut ning määri vahele toorjuustukreemi. Kata ka kook pealt kreemiga ning puista üle näiteks kookoshelvestega.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
mmmm 18.veeb 2013 11:02
toorjuustukreemini ei jõudnudki, ka niisama võrratu amps soojalt või jahtunult (asendasin ainult kookoshelbed mandlipuruga)
Bailey 01.veeb 2013 23:59
gluteenivaba
1