Toitumiseelistused  » Gluteenivaba

Kuldkollane õunakook

Keskmine hinne: 3.42 Allikas: Pere ja Kodu Autor: Mari-Liis Ilover
Maitsev õunakook püsib toidukilesse pakitult värske paar päeva. Kaneeli võid asendada 1 tl ingveriga, nii saad hoopis teise mekiga koogi. Vali küpsetamiseks võimaluse korral tervislikum, transrasvhapeteta margariin, näiteks Bio Olive.
Valmistusaeg: 40-60 min
Kogus: 12 portsjonit
1. Sega omavahel jahud, küpsetuspulber, sool ja suhkur.

2. Lisa väikeste tükkidena margariin või laktoosivaba või. Klopi munad lahti, lisa tainasse. Sega tainas ühtlaseks palliks. Vajuta tainapall lapikuks, keera toidukilesse ja lase pool tundi külmkapis taheneda.

3. Puhasta õunad, tükelda. Sega suhkru, kaneeli ja tärklisega.

4. Määri 23–24 cm lahtikäiv vorm seest rasvainega. Vajuta ⅔ tainast põhja ja külgedele. Tõsta põhjale täidis.

5. Rulli ülejäänud tainas toidukile vahel õhukeseks vormisuuruseks kettaks. Eemalda pealmine toidukile, keera ketas niimoodi koogile, et enne allpool olnud kile jääb peale. Eemalda see. Näpista tainapõhi ja kaas äärtest kinni, vajuta kahvliga kokku.

6. Määri kook pealt lahtiklopitud munaga ja torka kahvliga sisse mõned augud.

7. Küpseta 200 kraadi juures 25–30 minutit. Puista enne söömist üle tuhksuhkruga.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Siiri Kirikal 15.sept 2015 14:14
Kõige viimasel real on kirjas, et muna läheb 2 tükki tainasse ja 1 kulub pealepintselda-
miseks.
Heidi 15.sept 2015 13:29
Mina proovisin ka kodus järgi teha, aga jäin munade osas hätta.
Helle 24.nov 2014 19:52
Mitu muna koogi taignasse?See on jaanud retseptist valja.
1