Toitumiseelistused  » Taimetoitlastele

Stressivastane mahl

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: ajakiri Naised Autor: Angelica Udeküll
Kui jook tuleb liiga hapu, võid magustamiseks lisada kas mango- või virsikumahla.
Valmistusaeg: kuni 20 min
Kogus: 2 portsjonit
1. Koori kiivi ja kurk ning poolita viljad.
2. Aseta kiivi- ja kurgilõigud mahlapressi ning pressi mahl.
3. Puhasta granaatõunast seemned ja aseta need serveerides joogi peale. Serveeri koheselt.
Kui mahlapressi ei ole, saad joogi tehtud ka saumikseriga. Haki lihtsalt viljad veidi väiksemaks, et purustamine läheks kiiremini.
Angelica nõuanne: Kui soovid erilist stressivastast jooki, lase mahlapressist läbi varsseller, fenkol, Rooma salat ja ananass ning lusikatäis estragoni. See roheline jook toob tagasi kogu kaduma läinud energia ja paneb mõtted jooksma.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Naamah 02.märts 2009 14:40
Kuna kiivi tekitas nii võrd hapuka maitse ja me ei soovind lisada mahla kus on suhkur sees siis tegime nii,et lisasime mangot,pirni ja banaani juurde ja siis oli supper.Igastahes suurepärane mahl on.:)
1