Võileivad

Kalkuni-šampinjoniburger

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: ajakiri Naised Autor: Angelica Udeküll
Tõhus, ent tervislik linnulihaburger
Kogus: 2 portsjonit
1.     Haki porru ja seened ning prae pannil õlis läbi.
2.     Haki kintsuliha peeneks ja sega praetud seente ning porruga. Maitsesta soola-pipraga.
3.     Vormi burgerid ja prae mõlemalt poolt.
4.     Aseta burgerile viil mozzarella’t ja lase juustul ahjus kergelt ära sulada.
5.     Haki sibul ja šampinjonid ning prae pannil kuldpruuniks.
6.     Kastmeks sega majonees ja barbeque-kaste.
7.     Lõika kukkel pooleks, määri poolik kastmega kokku, aseta vahele burger, tomatirattad ja praetud seened. Ülejäänud kaste tõsta lusikaga burgeri peale.
# Hea nipp tihke pihvimassi saamiseks on segu n-ö läbi kloppida. Selleks raputa massi koos kausiga.
Angelika Erini nõuanne: Kui asendad majoneesi maitsestamata jogurtiga, võidad kastme kohta tervelt 110 kalorit.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa