Eesti

Peedi-veisehakklihavorm

Keskmine hinne: 3.5 Allikas: Nädalakiri Naised Autor: Angelica Udeküll
Peet on oma universaalsete omaduste poolest sarnane kõrvitsaga, sest sisaldab nii kasulikke mineraalaineid kui ka vitamiine, sh kaaliumi, magneesiumi, fosforit, koobaltit, joodi, rauda, B-rühma vitamiine ja C-vitamiini. Leevendust saab peeditoite süües ja peedimahla juues näiteks kõhuhädadele, kuid kindlasti võiksid peedi menüüsse võtta ka inimesed südame-veresoonkonna haigustega, allergia ja astmaga jms.
Valmistusaeg: 20-40 min
Kogus: 2 portsjonit
1. Haki küüslauk ja sibul ning prae klaasjaks.
2. Lisa hakkliha ja prae läbi. Maitsesta oma äranägemise järgi kas lihtsalt soola ja pipra või ürtidega.
3. Viiluta keedetud punapeet ja mozzarella.
4. Laota peediviilud ja hakkliha kihiti ahjuvormi. Viimase kihina lisa mozzarella.
5. Küpseta vormi umbes kümme minutit 190kraadises ahjus.
6. Serveerimiseks võid lisada kappareid ja peedivõrseid.
MINU HINNE
KOMMENTAARID
Lisa kommentaar
Nimi:
Sisu:
Lisa
Laimis 17.veeb 2014 05:27
A minute saved is a minute eadnre, and this saved hours!
Mari-Liis 13.dets 2012 10:15
Mina tegin retsepti järgi. Maitsestasin hakkliha ja peedi enda maitse järgi. Väga hea oli. Teen veel.
Mari-Liis 13.dets 2012 10:15
Mina tegin retsepti järgi. Maitsestasin hakkliha ja peedi enda maitse järgi. Väga hea oli. Teen veel.
Mari-Liis 13.dets 2012 10:15
Mina tegin retsepti järgi. Maitsestasin hakkliha ja peedi enda maitse järgi. Väga hea oli. Teen veel.
Pelgu_g 28.aug 2012 17:47
Tegin toore peediga, mille ära riivisin ja Mozzat panin oma äranägemise järgi. Igati mõnus. Teen kindlasti veel
Margit 14.jaan 2012 14:22
Minu jaoks jäi natuke igavaks ja mozzarellat oli vähevõitu, ehkki panin terve paki, nii et üle kahe korra rohkem, kui retseptis ette nähtud. Rohkem ei tee.
1